Jag är duktig!:)

Jobbat idag, kortpass bara 11-15 men det är skönt. Sen ledig i morgon och sedan en långkörar helg, som jag är riktigt nervis inför, men tror att det kommer att gå bra i alla fall:) Det måste det göra!

Imorgon blir det ev Örebro, om jag hinner med bilarna som går. Ska nämligen kolla på lägenhet 11.15:)
Hoppas på att den är fin och att jag kan flytta in när jag vill. Inte säkert i och med att jag är ute i så pass god tid, men jag hoppas hoppas:)
Ska kolla på en 1:a den 3:e oxå, så vi får se. Båda är hyffsat stora så det får se vad som känns bäst:) Det hinner säkert komma upp någon mer innan det är dags för flytten. Har ju ett bra tag på mig:)
Och då har man ju även en anledning att åka till IKEA en extra gång;) Trist!:P

Jag mår bra! As bra!


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0