Underbaraste!

Gud va längesedan det var! har saknat att skrivit men inte haft tillgång till dator än! Men nu har jag smitit in på mammas jobb och okuperar hennes dator. Skulle betala en räkning, men min dosa är sönder, så jag måste kila ner på SEB och hämta en ny, men det får bli om en stund. Förs måste jag berätta hur mina dagar har varit.

Fredags. Davve kom och hämtade mig på morgonen. Vi åkte till tågstationen o hämtade min bror och sedan hem till Michis. Hennes farfar kom och vi packade in sakerna i hans bil, då Davve har en sådan lite bil;). Sen till Skogsängen för att hämta nycklarna och skriva på papper. Sen till lägenheten. Den är underbar! Allt är jätte frächt! Den är underbar helt enkelt. Sen drog vi och handlade på Rusta och Willys. Sedan åkte jag, bror och Davve till Hållsta o köpte pizza, o sen hem till mig. Åt och packade in det sista i släpet och sen till lägenheten. Så där såg det ut ungefär hela dagen. Men det gick fort. Vid halv 4 var allt inne i lägenheten som vi hade, så då var det bara och börja ställa i ordning. Det blev inte farligt sent heller. Runt 12 somna vi;)

Lördagen var upp vid 10 tiden. Åkte till Tuna Park och Michis till systemet;) Sedan lite shopping på ICA Stenby. Sedan hem och göra iordning för kalas. 2 kom första svängen. Och 6 kom andra. Sedan blev det lite förkrök hemma och ner på Harrys! Vi tog ta me tusan taxi. Vilken lyx! Kvällen var underbar och vi hade hur kul som helst! Längesedan jag var så packad och så glad som jag var då. Minnesluckorna har inte fyllts ut riktigt än;)

Söndagen blev lugn. Martin och hans tjej (Michis kompis) kom över med deras Rottis ett par timmar. Bara dega i soffan och snacka skit! Fick trevligt besök på kvällen;) 

Måndagen blev det stan tror jag. Davve komöver och skjutsade mig, Michis och Emma till Jysk, och sedan o handla. Mat fick han till o med! Monterade lite hyller och smått och gott:) Hade migrän hela dagen så det blev ingen skola för min del då.

Upptäckte på tisdagen att min Matte lektion var inställd så jag var hel ledig då med:) Underbart!
John kom över och snackade skit! Längesedan. Blev några tårar och ännu mera snurr i mitt huvud!

Ondsdag var vi runt på stan. Köpte födelsedagspresent till Michis och firade henne på kvällen!

Idag har jag varit på matten och sen vart  det Spicy Hot med John. Gott som fan! Sen nu sitter jag hos mammasen. Ska snart springa ner på stan igen så jag kan få ny dosa och betala min räkningar!

Kväll blir det lite pluggande! Tror jag i alla fall. I morgon är jag ledig men ska på mötevid 1 tror jag det var. Är bjudan på kalas i morgon kväll så det ska vi nog gå på:) Sen lördag ev. besök!

Det känns skönt, men komstigt. Jag har inte riktigt greppat att jag flyttat.

Håller på och tar tag i mig själv. Har varit några jobbiga dagar men det börjar bli bättre tror jag. Men det kommer ta tid! Jag vet det. Jag har insett det nu. Tack både Michis och John för erat stöd! Det känns så bra och veta, även om jag kanske inte inser det ibland! Tack! (John ja kan säga tack;) ibland^^)

Nu måste jag springa. Kärlek!

Och förresten. Kom förbi på en fika vettja:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0