tidig morgon i skogen

Nu har jag skjutsat mamma till jobbet och varit på verkstaden med bilen. Igår när jag skulle åka in till Tove så hade mamma tydligen satt i motorvärmar sladden. Det visste inte jag. Så jag backade ut i godan ro, märkte ingenting om vad som hände, och sladden hängde med. Sen när jag backat klart och skulle köra, så har jag tydligen kört över sladden så uttaget på bilen hade böjt sig ner. Mamma vart som galen, vilket jag kan förstå i och med att det inte är våran bil!
Så nu går jag och väntar på dödsdommen. Om det "bara" är och köpa ny sladd eller om jag måste betala för att allt byts ut! Det kostar pengar! Jag och bilar går fan inte ihop. Det är inte meningen!

------------------------

Sitter och äter lite frukost. Fil och Oboy. Hej och hå vilken frukost. Ska fixa läxan på Naturkunskapen så den blir klar.
har ju ingen lektion ikväll, då jag ska på idrottsgalan!:) Fick det utav Mammsen i julklapp. Så min bror kommer hit med tåget från Västerås så åker vi vid halv 6 tror jag det var. Ska bli riktigt kul:)

Imorgon ska jag leka med Michis och David. Har lektion mellan 10.30 och 12, men det brukar vara genomgång ca 1 timme och sedan får man välja om man vill sitta där eller sitta hemma. Så vi får se vad vi hittar på. Ingen av oss har speciellt mycket pengar, men de ska nog gå ändå:)

Ska köra em maskin idag oxå. Kanske sova en stund då det kommer bli jäkligt sen ikväll.. 

----------------------

Jag saknar närheten något så fruktansvärt. Jag har inte gjort det på samma sätt tidigare. Jo visst när amn sover med någon så känns natten efter alltid lite tom, men GUD! Vad har hänt nu?! Jag har ingen aning. Men fy fasiken vad jag ville ha någon nära inatt. Bara en arm som håller om mig. Andetag i nacken. Mmmm, närheten skulle verkligen inte sitta fel just nu:)

Kärlek!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0