Move!

Jag. Ska. Flytta!

Yes! Den 1/2 flyttar jag och Michis till en 3:a på 80,5 kvadrat i Viptorp! Hon har varit och kollat på den och den var jätte fräsch! Ska bli skit kul! Har suttit o räknat på allt och det går. Det går!:) Känns overkligt, spännande och nervöst. Men de kommer nog bli skit bra!:)

Vi får hämta nycklarna den 23/1, vilket Michis tyckte var utmärkt i o med att hon fyller den 24:e. Så vi kankse har födelsedagsfest bland flyttkartongerna;)

Både hon och jag känner ju folk i Viptorp så de känns oxå ganska bra. Och vi ska cykla framöver:) Det blir vårat färdmedel:)

Är själv hemma i helgen^^ Så om ingen har nåt för sig så är jag själv hemma:)

Har redan börjat packa. 4 kartonger med saker bara till köket;) De blir nog lite grejjer de här...


Var på Kommunfastighet vid 10 i morse. Fick lägenheten då efter 45 min eller så. Riktigt lång väntan.
Åkte runt och firade och var på allmänt bra humör. Firade med ÖB och Donken^^
Sen åkte vi till Toyota och tämde bilen. Blev lite bilder, lägger upp dom senare.
130.000 skulle de kosta o reparera den..  skoj;)

Nu har jag käkat och ska lver till grannen o breaka nyheterna:)

KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: Kalle

grattis till lägenheten vännen.

2009-01-09 @ 00:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0