matte.morgondagen.flytten.

Många tankar snurrar i mitt huvud just nu. Kommer jag att klara det här. Kommer det att gå igenom i morgon? Jag har ju en plan uppstakad i huvudet. Så det ska bara fungera i verkligheten med. Jag vill så gärna att det här ska bli bra. Att allt ska lösa sig och att jag ska få må bra. Att jag ska få vara riktigt lycklig. Att jag ska få ta hand om mig själv och börja om från ruta 1, med mig själv. Med nära och kära runt omkring mig. Glada människor. Ja, jag hoppas att det går min väg. Det är min tur nu!

Har pluggat lite matte. Det går bra ibland, ibland sitter jag fast lite mer, men det ska gå. Har bara ringt bror 1 gång idag:)

Åker till Västerås tio i 11 i morgon. Sen ska jag vänta på farmor till hon är klar hos frisören, och sedan ska vi äta och till banken. Vet inte i vilken ordning, men det har mindre betydelse så länge det löser sig:)

Ska in och hämta mamma vid kvart i 9. Håller på och eldar för fullt nu så det inte ska vara så kallt sen.

Vet inte om jag sover i Västerås i morgon till lördag. Har inte bestämt mig ännu. Har inga direkta planer men att träffa nån skulle ju va kul. Visst Michis;)

Har nog kryssat för aldelles för mycket saker på IKEA, även om jag varit realistisk och inte tagit så mycket, så kommer det at skjuta i pris! Men jag får dela upp det! Det kan omöjligt vara meningen att man ska köpa allt på en gång, eller så är det just det man ska. Jag har ingen aning om hur jag ska kunna frakta allt från IKEA heller. Släp lär det ju bli. Bil + släp, med först sängen från pappa och brudkistan och korgstolen, sen massa paket från IKEA. hej och hå! Det blir nog bra det här!

Har fått lite jobbig hosta oxå. Men vem har råd att gå till läkaren. Kostar ju pengar. Usch! Värdelöst o bli stor:P


Så känner jag mig just nu. Utsläppt. En sten som lättnat, en tom boll..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0