Long time!

Hallojsan!

Har inte varit inne och skrivit på 3 dagar!!! Kom hem i tisdags och har hållt på att installera våran bredbandstelefoni. Det har inte gått nåt vidare, men sladdar och omkopplingar och skit. Men nu! Äntligen efter att ha försökt i 2 dagar så funkar det:D Så nu kan jag börja uppdatera igen.

Ja kom hem tisdagkväll. Blev upphämtad av mamma på tågstationen och hämtade upp MIchis. Vi åkte in till Tuna Park för och shoppa lite, hon hittade riktigt snygga underkläder på HM. Jag köpte en mobil laddare till bilen^^
Sen tog vi en liten roadtripp som slutade med att jag kom hem 5 på morgonen. Upp vid 6 för att börja jobba vid 7. Jobbade 8 timmar och sedan hem för att göra mig i ordning till kvällen:)
Michis kom hit och vi gjorde oss iordning och käkade räkor och dippade o drack lite osv. Sen kom Bolin o hämtade oss och skjutsade oss till Hållsta, till Michis morbror och moster med kusiner och trevligt folk! Smällde raketer, drack gott, sjöng och hade det riktigt trevligt. Vid halv 2 skulle alla sova så Bolin kom o hämtade upp mig, Michis och Davve och så åkte vi hem till mig.
Vi satt o pratade strunt till 6 på morgonen! Var längesedan som man pratade om så mycket och så fördjupat, så det var riktigt skönt. Vi knökade ner oss i min 120 säng, trots att det fanns 1 dubbelsäng och en enkelsäng till, så vart det så mycke mysigare såhär:)
Sov till 1 och gick upp och satte oss vid TV:n. Sen vid 2 åkte vi till Hållsta och köpte pizza. MUMS!
Sen tillbaka hem hit och sov till halv 7. Sen drog dom. Jag blev själv, men Michis kom tillbaka vid 10 tiden och vi kollade på film o pratade.
Dagen har inte gett så mycket. Skulle tvätta, men det får bli en annan dag.

Ska, när mamma kommer hem, åka till Anna som jag inte träffat på evigheter! Vi ska byta julklappar och prata lite om morgondagen!

I morgon ska jag jobba, börjar vid 9 och slutar 5. Sen blir det utgång på kvällen med Anna och några till:)

Är fortfarande lite förkyld, men det känns bättre och bättre. Lite trött på att vara snuvig bara. Ska lägga upp lite bilder, men det får bli senare, eller i morgon:)


KÄRLEK! Och ett Gott Nytt År! Hoppas Ditt blir lika bra som jag tror mitt kommer att bli!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0