hjärtebarns träff!



Den 20-22 Mars är det dags för årsmöte i Örebro för våran del. Jag längtar alltid och ser fram emot dessa möten!
Jag tror att det är för att alla är så välkomna.Alla är glada, har kul,. mår bra, lär känna nya människor och ingen tycker det är konstigt när du inte orkar. Kan det bli bättre?! Jag tror inte de!
Bara 2 månader kvar:D Och vem ser inte fram emot en helg på hotell? Med massa god hotell frukost? Jo, Chris!


Nu säger jag godnatt och hej för ikväll.
 Ska kolla tv och sedan in och hämta mamma!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Malin Sofie

Åh, va det ska bli roligt att träffa dig igen på årsmötet!!! Ser verkligen fram emot det.



Kramar MalinSofie

2009-01-16 @ 07:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0