Herrejösses!

Vad håller jag på med?! Absolut ingen aning. Jag springer fram och tillbaka mellan kartonger, påsar, och väskor. Plockar ner lite i den ena, lite i dan andra, plockar ut ur den 3:e och i den första igen. Allt är en enda röra. Sen skulle jag vilja ha allt rent tills i morgon. Lycka till Chris! Det kommer jag aldrig hinna! Men jag gör ett gott försök!
Har hittat lite skor. 23 par rent ut sagt. Tagit fram alla kläder som hängt i dom stora garderoberna. Min balklänning bland annat:)
Ha rensat bland korten oxå. Hittade massa kort som jag vill ha. Får se om mammsen tycker det är ok. Fick mig en del sköna skratt:)

Har i alla fall fixat skjuts till stan i morgon. Tack Davve^^ Skönt o slippa åka in med mamma tidigt tidigt.
Bror kommer i morgon oxå. När, ingen aning. Det vet han inte heller.

Allt känns som en rör. Inget fokus alls. Måste över till grannen o hämta stolar oxå, ut i garaget och plocka fram köksbordet och kartonger jag har där ute. Vad det nu kan vara!:P

Jag vet i alla fall att jag kommer få en lång kväll och natt! Pirr pirr i magen!;)

----------------------------

Jag hade en knas kväll igår. Hade ett långt samtal med Michis. Ett djupt. Lite läskigt. Lite för läskigt. Kom i alla fall fram till lite saker. Tur att jag fick sova på saken;) Så nu har jag tänkt och ventilerat. Men samtalet är långt ifrån slut!
Vinare i morgon?;)


KÄRLEK till er alla! Har ingen aning när jag kommer skriva igen. De kommer ett till ikväll i alla fall, men efter det vet jag inte.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0