Fredag- 7 dagar kvar / 16 dagar kvar

Sitter inne i stan. Har hjälpt mamma på jobbet och sorterat lite papper. Nu är hon på möte så jag tänkte att jag skulle ta o blogga lite innan jag åkte till Västerås. Ska leta reda på farmor på någon friser salgon i stan. Hej och hå, men jag borde hitta henne. Hoppas jag, Jag kan ju alltid ringa och fråga vart hon kommer vara annars;)

Sitter som på nålar idag. Vet inte hur det här kommer att bli. Men på ett eller annat sätt så kommer det att lösa sig! Det vet jag! Har i alla fall räknat på min budget nu, hur noga som helst tycker jag. Så jag hoppas att det ska gå igenom i alla fall!

Ska förhoppningsvis träffa Johan med! Skulle va jäkligt kul!

Tänk dom vänner som alltid finns där för dig. Som alltid kommer att ställa upp, som man kanske inte har så mycket kontakt med, men när det väl är något så vet man alltid vart dom finns. Jag har några sådana vänner. Kanske många till och med. Vänner som man vet var man har trots att man kanske inte ses så ofta pga, jobb, studier eller vad som helst. Det är skönt att veta det. Var dom finns. Och att man står kvar på samma plats som innan.

-------------------
Nu har jag ringt farmor i alla fall. Vi ses på banken istället halv 2:)
-------------------

Over and, out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0