Dagens

Äntligen hemma. Michis och jag åkte in till stan vid halv 2. Gick och tittade lite i affärerna inna vi käkade på Corner. Var riktigt längesen jag åt där och det var fruktansvärt gott!
Hittade i alla fall en skjorta på stan, en svart/vit rutig på Wear it! Den va riktigt snygg:) Kul med nåt till våren och sommaren!

Mamma hade pratat med Toyota idag i alla fall och fråga vad dom trodde om bilen. Bara att byta ut 1 airbag skulle kosta 10.000! Och båda utlöstes så det går på 20.000! Bara att byta airbagen. Och sen är det ju resten utav bilen... Så det blir nog en ny bil...:P Som jag antagligen aldrig kommer få köra:P

Kollade lite på min ekonomi idag oxå, hur jag ska lösa det i vår med allt, men det är i alla fall en sak som ser posetiv ut på det nya året! Ska ringa Vårdcentralen i morgon i alla fall och se vad dom säger. Har inte så ont i dag, mer än lite i ryggen, men nacken är bättre än igår, så det är skönt! Och sen har jag ont i tummen, men det är ju antagligen för att jag spände mig så mycket. Men vill i alla fall att dom ska anteckna det ifall det skulle bli något framöver.

Blåmärket på benet kommer bli enormt! Som en rektangel på 5*3 cm ungefär^^




http://www.blocket.se/vi/19065270.htm?ca=12_s


Bilden har jag tagit från Blocket (se länk ovan) och annonsen är utlagd av Motorcity i Nyköping AB.
Men det var så våran bil såg ut innan krocken. Någon efter bild vet jag inte om det kommer att komma upp.
Men föreställ er att det står ett träd på högrasidan (passagerar sidan) ca 10 cm från rutan.. Ett träd som ärt ungefär som ett armsomfång.

Ne ikväll blir det Revy på 1:an. I love:D En väldigt lugn kväll. Men det behövs:)

Kärlek till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0