Saknat? Jag har!

"Älskling jag är hemma nu!"

Oj oj oj! Vi har dator hemma, bara inge internet... Men de kommer snart hoppas jag! Nu sitter jag i skolan och tog en dator där så jag kan skriva någonting i alla fall:) Det är massor att göra nu. Prov i båda ämnena nästa vecka. Ska hinna med och åka till Västerås på torsdag och fixa pengar till månaderna framöver. Nästa vecka blir det läkarbesök. Rutin så det är ingenting. Brukar bara vara jävligt kallt och ligga när halvnäck med pattarna i vädret:P

Allt har funkat jätte bra hemma. Saknar fortfarande den där borrmaskinen så jag kan få upp mina hyllor! Men annars så;)

Har fått ganska bra ordning på mig själv och mitt huvud. Lite kvar, men det går åt rätt håll i alla fall:)
Skulle vilja få tag på en våg. De saknar jag. Vill se vad som har hänt.

Ska käka med mamma idag. Glömde matlåda hemma och tänker inte gå hem emellan! Kommer halka runt på väg hem.

Har hämtat ut min ring från guldsmeden. Underbar! Älskar något så fantastiskt mycket!

Behövde den 14:e. Tack! Bara lite nära. Välbehövligt! Igen?

Ne nu ska ja springa och äta så jag inte blir utan:)

Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0