Ny tag!

Jaha. Vad har hänt idag. Förutom en liten promenad med Tindra, ändrat mitt CV 75tusen gånger, sökt massa jobb, spelat lite SIMS (var ju så längesen...) och tvättat, så ingenting! Förutom 1 sak!

Vi håller på nu och letar lägenhet. Jag och J. Vi letar efter en lägenhet ihop, där vi skla bo. Han och Jag. Helt sjuk, men så fruktansvärt kul! Vi letar för det mesta här i T-hälla i och med att han har sitt jobb här och att han jobbar så mycket. Vi vill ha en stor 2:a eller en 3:a. Helst med mycket garderober:P
Jag pratde med ett hyresbolag idag, så vi ksulle höras mer imorgon och sedan ses på tisdag. Han hade 2 stycken 3:or inne nu och skulle få in en till efter nyår. Vi har ju ingen brådska och flytta i alla fall vilket är skönt!
Så vi kan i lugnan ro leta reda på en lägenhet som vi vill ha innan det är dags att flytta:)
Så om ni har någon fin 3:a i T-hälla som ni vill bli av med, eller vet om så säg gärna till:)
Max hyra på 6000kr!


Sitter och äter en makrills macka, och har precis klivit ut ur duschen. SKÖNT!
Ska sitta och fippla lite mer på datorn och sedan ringa några samtal:)

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0