Konstig dröm

Drömde något sjukt inatt.. Det handlade om att jag ville ha en låt från J´s telefon, men hitta den inte. Sen kom min bror och mamma in i bilden, och dom som sjöng låten i ung version och vuxen version. Mycket skum. Sen befann vi oss vid någon bil, md löshår och en kändis och jag var en kille... Känns det som att det går ihop? Nej.
Hoppas inte min dag blir lika rörig som mina drömar var:)

Somnade sent igår, vilket reslterade i att jag inte gick upp tidigt idag. Usch!
Så ikväll ska jag gå och lägga mig i tid!. Senast 11 ska jag sova, nej... senast 10 ska jag sova!
J kommer ju inte hem förrens sent så in i helskotta pjäxa, så då kan jag lika gärna gå och lägga mig- Jag som ska med tidigare buss på lördagmorgon.

Om jag skulle ta och göra mina morgon rutiner nu då.. Japp!


Hoppas ni får en bra dag!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0