J

Jag älskar ditt skratt och blir glad av att bara höra det.
Jag älskar när du på morgonen kryper nära intill och vill kramas.
Jag älskar när du kommer hem på kvällen och berätta för mig hur vacker jag är.
Jag älskar när du ger mig små överraskningar under kudden.
Jag älskar när du pillar mig i håret och på ryggen.
Jag älskar hur du ser ut när du gjort något busigt.
Jag älskar dig på morgonen när du är trött och knappt fått upp ögonen och är fruktansvärt vacker.
Jag älskar när du pratar i sömnen för då ligger jag och tittar på dig och undrar vad du drömmer om.

Jag älskar så mycket med dig!
Du är det underbaraste som finns!


Du och Jag tills vi blir gamla och grå... och lite till!


Kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0