Frost morgon

Har haft en sådan där skön morgon igen. Gått upp, utan stress och faktiskt utvilad! Ville inte somna om när klockan hade ringt första gången, vilket jag i stort sett alltid gör. Men inte idag. Tror att det var för att jag valde och sova igår, istället för att kolla på film;)
Duschat, och fixat och donat. Ätit frukost och gått runt och myst. Plockat med lite tvätt osv.
En riktigt skön morgon. Jag tror jag skulle passa bra som hemmafru jag;)

Åker till jobbet strax efter 9, ska bli skönt när bilen anländer, då behöver jag inte åka förrens halv 11! Ren lyx!

Idag blir det Moccakulor på jobbet. Skönt och stå och pilla lite sådär!

Nehe, om jag skulle fortsätta kolla på Nyhetsmorgon kanske:)


Hoppas ni får en bra dag!


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0