Frost inne?!

Ne j*vlar vad kallt det är!
Finns det någon värme i huset över huvudtaget? Har tänt tusentals levande ljus så jag hoppas på en vändning snart!
Brrr.

Gått bra på jobbet idag. Lätt match för en pärla som mig;) Det känns bra nu!

Pratat en himla massa med min bästa vän J idag! Vi har sutit och planeratÅre resan i feberuari! Kommer bli great!
Usch vad jag längtar! Ska försöka sprata pengar. Kanske kan få en tidig tidig födelsedagspresent?;)

Håller på och försöker få tag på J och kolla när han kommer hem, om jag kan fortsätta med det sista på hans julklapp. Typ att slå in den.

Nehe, om jag skulle leta reda på ett fast jobb, heltids tjänst kanske. Är det någon som har något ligger på lager så tar jag det. Vad som helst!


Rörigt inlägg, med det blir bättre framöver. Lovar!



Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0