Drömmer mig in i framtiden

Jag tänker ofta på hur det kommer och bli i framtiden. Eller i alla fall hur jag vill ha det.
Vad jag önskar med mitt liv.
Som när man skrev i "Mina bästa vänner-boken" när man var 10 år gammal och det stod: "Hur ser ditt liv ut om 10 år?" Och man svarade: "Att jag har en häst (för det ville alla ha), pengar och bor i ett stort hus och är frisör (för det ville man också bli när man var mindre)".

Skulle någon fråga mig om hur jag tror att mitt liv ser ut om 10 år skulle nog svaret bli:
"Att jag har ett fast och bra förhållande. Jag har barn(gärna fler än 1)Jag bor i ett hus på landet och har bra jobb och stdig ekonomi." Ganska tråkigt svar (i alla fall på slutet) men Det är så jag vill ha det..
Jag vill bo i ett hus på landet, men J och våra barn. Ha en kombi (=familjebil), hund, fast jobb, nära vänner som jag mår bra med, många middagar, och pussla mellan hämtning/lämning-träningar-kompisar-handling-matlagning-vem ska natta vem, osv. osv. Det är så jag vill att mitt liv ska se ut. Ett riktigt Svensson liv, men guess - thats me!



Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0