-Change-

Har varit dålig på att skriva här. Men det är mycket nu..

Jag har fått en ny lägenhet som jag flyttar in i den 16 oktober. Det är en 3:a i Torshälla som behöver slipas lite på, men som har stora potential:)

Jag jobbar just nu på ett ställe där jag trivs bra med mina kollegor.. Vet inte hur länge jag kommer vara där i och med att jag bara går på timmar. Så jag håller på att leta mig till nya ställen och se om det finns några jobb:)

Jag har haft mycket att göra med enn arrangemang med Hjartebarnsföreningen Central. Det håller jag fortfarande på med och det tar mycket tid men roligt som tusan! Jag hoppas bara att det blir bra:)

Jag har inte haft mycke ttid över att göra saker på och träffa vänner på, men jag hoppas på en ändring snart. Många man inte träffat på länge som är saknade... De ska ni veta!

(Det som är så skönt med vänner är att även om man inte träffats på ett tag så vet man var man har varandra. Underbart!)

Jag har en pojkvän som är helt fantastisk! Som jag mår så otroligt bra med och com jag har så kul med!
Han betyder massor och lite till! Det känns så bra med honom och pirret i magen vill inte gå över:) Kärlek!


Jag känner att det bara kan bli bättre och bättre nu! Jag tror att framtiden har bra planer för mig nu:)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0