Vem e De, Vem är Hon, och vem fan är Du?

Pratade med wifie igår innan läggdags. Kom fram till.. Ja, jag vet inte riktigt. Men det sätter igång många tankar i huvet. 
Tankar om vem jag förut var. Hur jag tänkte, vad jag gjorde och hur mina handlingar påverkar vem jag nu är. 
Omedvetet var jag mer självsäker för ett par år sedan. Anledningen var att jag kände mig tryggare och säkrare i mig själv. Men med året, och motgångarna så har jag ändrat på mig. Både på gott och ont! Jag kan inte ändra på dom saker som hänt och hur dom har påverkat mig. Jag kan bara acceptera mig nu som jag är, för att ändra på mig känns inte rätt. Visst, vissa saker ska man alltid kunna tänja på, men att ändra personer över huvud taget tyckert jag är fel! Samma sak gäller mig själv.

Nu ska jag försöka fixa något att äta. Vad? Ingen aning. Och så är det så tråkigt att laga själv:(
Sen har jag massa måsten. Tvätten, hålen, disken och pysslet... Ojoj det blir en hektisk dag! Eller?;)


Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0