Sjukling. Big time!

Det har satt sina spår, att inte vara hemma i helgen. Nu kom smällen. Legat hela dagen.
Började med telefon konferens i morse. Var riktigt kul och funkade toppen bra! Fler sådana röstar jag för:)

Somnade sedan om ett par timmar. Sedan en sväng till grannen och hem igen. Försökte mig på att sova på soffan men det gick icke! Orkade dock gå ner till kiosken och köpa onyttigheter:P MUMS! Nog för att jag inte känner så mycket smak, men det är alltid nåt.

Ska försöka fixa nån mat till kvällen. Pasta pesto skulle jag tro att det blir. Har hur mycket pasta som helst! Och då blir det inte så mycket disk heller;)

Nej, nu ska jag krypa ner framför tv:n och tycka synd om mig själv en stund:)


Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; segt :/

ja det ska man verkligen göra :)

2009-04-19 @ 22:18:05
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Chris

hej där!



Googlade på mig själv och hittade dig.. ;) Heter du Chris andersson? Det gör jag med.. forutom att jag lagt till karinsdotter ;)

2009-04-19 @ 23:15:33
URL: http://chriskarinsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0