Ja kan se dig, även om jag blundar...

...när du rör mig...

Pumpad med energi. Det gick ovanligt lätt och gå upp i morse. Skönt! Nu sitter jag och lyssnar på skön sommarmusik! Skulle tydligen bli toppen väder i helgen! Trist o inte vara hemma o sola då, men det kanske jag hinner med lite i Stockholm med?;) Skönt att veta att sommaren är på väg. Blir så glad när det börjar bli knoppar på träden och buskar. När gräset blir grönare och blommor börja komma (än så länge bara sett maskrosor:P)

Har lite packning kvar att fixa och så duscha och fixa mig:) Sen så. Nåt i magen ska jag nog få i mig oxå:)

4 dagar kvar till födelsedagen:D Jippie!


KÄRLEK! Ha en underbar helg i solen!:)

Le, som bara du gör!:)

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg.

Idag kommer ämnet självförtroende tas upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt.

Alla tycker olika! =)

2009-04-26 @ 11:49:42
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0