I was broken and alone...

... and I still am?

Hade ett givande samtal med T idag. Hon ger mig alltid massa tips och hur jag ska tänka, som jag aldrig tidiagre kommit på innan. Jag är så grymt tacksam över det. Det ger mig riktiga tankeställare. Så ikväll blir det att sitta och filura på vad hon sagt:)

Mycket musik blir det nu. Många texter som fasnar och meningar man tänker till på.

Ikväll är jag själv hemma. Lite både och. När allt är som det är. Men det ska nog gå bra. Ska upp tidigt i morgon och försöka ta mig iväg till sjukhuset så det blir avklarat. Skjuter alltid upp det, men vore bra och få det avklarat.
Ska även fixa dom sista märkena på väggen. Så det oxå blir klart:)

Snart kalas dags!

Mormor fyller idag oxå!:) Grattis! Får ta en sväng till henne nästa gång mamma ska ner. Blir väl nästa vecka.


Nu blir det tankestund:)



Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0