Frusen

Sitter och fryser hemma i den tomma lägenheten. M är iväg ikväll. Jag har oxå varit iväg. Kom hem för en liten stund sedan från grillning ute i Sundbyholm. Vi hade lätt den största ocg bästa brasan där;) Allt går med lite tändvätska:)
Var riktigt mysigt, men man tror att det ska vara varmare ute på kvällarna än vad det är är. Och det märktes. Frös som jag vet inte vad!

Funderar ganska mycket. Har lust att bara släppa allt och vara. Vilket jag iofs kanske har gjort den senaste tiden. Mycket jag skulle behöva reda ut med mig själv och med vad jag vill. Skulle vara skönt och bara åka bort. Eller inte vara beroende av något eller någon. Att bara vara ett tag. Ta allt som det kommer. Men livet fungerar ju inte så. Jag måste ändra mig så jag följer i livets riktning. I alla fall någotsånär.


Ego på påsk hos mamma


Mormor och Mamma! <3


Massa god mat:) Blev mycket av det;)


Nu ska jag krypa upp i soffan med en kopp te och bara vara en stund.


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0