Crazy as it is...

Är sjukt omotiverad till allt just nu. Till allt! Har ingen lust, kraft eller ork att göra något! Vill bara vara. Men jag inser ju att det inte riktigt fungerar så. "Skolan" orkar jag inte med. Jag vill ju egentligen inte. Jag vill ju jobba, men landet ser ju ut som det gör just nu så då funkar inte det riktigt heller. ( Men jag har i alla fall 1 positiv sak som dyker upp i mitten på veckan) Jobba, tjäna lite pengar och kunna få njuta av sommaren. Det vore väl toppen, eller?

Blev irriterad igår innan jag skulle hoppa i sängen. Pratade av mig med wifie innan vi skulle sova, och sen blev det ett samtal till Johan! Men det behövs mer! Usch. tycker verkligen inte om när saker och ting går emot mig hela tiden! Kan det någon gång bara flyta på som det är tänkt? Som jag har tänkt? Vad är poängen med att det hela tiden ska dyka upp saker som förstör och hoppar på mina tankar? Och varför kan man inte bara låta det vara där det är? Varför krångla till allt? Spekulera? (ska ja säga)

Det är sol idag i alla fall:) Nåt positivt! Vill göra någonting. Ska boka tvättstuga i alla fall. Får se när det finns tid. Och i helgen är det ingeting planerat än. Skönt! Har varit så uppbokad tidigare helger så det ska bli skönt o bara ha en kväll framför nån bra film o  mysa med wifie:P haha.

Nej de här duger inte. Och tänk på: Låt allt få vara som det är, och berätta inte för någon. Det fuckar upp allt!


Kommentarer
Postat av: Therèse

Hallå tjejen :) Hur trivs du i lägenheten och hur mår du? Ett tag sen man hörde någonting ifrån dig.

2009-04-07 @ 20:19:13
URL: http://theresethomasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0