Önskelista!


Julklappar


Jag hittatde inte så mycket specifika saker, men några riktigt bra sidor man kan hitta julklappar på, om man inte tycker om julruchen på stan:)

www.honeyimhome.se
Där finns allt möjligt du kan tänka dig. Bakformar, te och kaffe, böcker, choklad, inredningsprylar m.m.

www.alla-julklappar.com
Sakerna på deras sida ligger i kategorier, "för honom", "för henne", "för bebisen" osv. Enkelt att hitta:)

www.nordicfeel.com
Där finns Parfymer, makeup, hårvård, hudvård och Giftset ALLT till nedsatt pris.. I love!:)

Jag hittade där mycket tips på vad jag ska handla till mina nära och kära. jag föredrar ruchen nera på stan när man trängs med folk och sen kan sätta sig på ett fik och dricka varm choklad.

Jag bara Älskar julen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0