Lite om mig. Sen är det din tur:)



En glad Chris idag:)

Om ni berättar vilka ni är, berättar jag vem jag är;)

Namn: Chris Lindqvist
Född: 28 April 1989
Bor: På landet utanför Eskilstuna
Gör: Jobbar extra samt letar jobb
Tycker om: Nära och kära, skapa på olika sätt, lyssna på musik(p3), silver smycken, att baka
Sover: helst naken med massa kuddar
Defekter: Ärr efter mina hjärtoperationer
Stolt över: Min mamma, mig själv emellanåt, mina ärr!
Skulle gärna: Bli lite kär, resa massor!
Vill bli när jag blir stor: Barnmorska... eller öppna kennel (svårt att bestämma mig)
Läser: helst självbiografi, eller roliga böcker. Jenna Jameson´s självbiografi var riktigt bra!
Tittar på tv: I och med att vi inte har 3:an eller 5:an eller några av dom betalkanlerna så blir det: "Himlen får vänta", "The Tudors", "Bonde söker fru", "Andra Avenyn", "Livet i Fagervik", "Hem till Gården":P
Favorit film: "Festival" för musiken! "Remember The Titans" is the shit:P "Mamma Mia" Kunde inte lämna den utanför. Den är som Pretty Woman, en film att kolla på när man e sjuk, eller har tråkigt:)


Så nu till dig. Vad gör du? vad tycker du om? Vad betyder mycket för dig osv:)
Det skulle uppskattas:)

Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist

- Ja precis, tänkte de med. Men dessvärre har jag noll på fritidskontot fram till jul. har i princip någonting varje ledig minut. jag vill bara ha julledigt nu!



va ska du göra i veckan då? kram

2008-11-24 @ 23:04:00
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0