kväller

Sitter alltid och funderar en masa på kvällarna. Det är då tankar kommer till mig. Det är alltid då jag blir extra nervös och orolig för saker och ting. Det är då mitt självförtroende åker ner på botten. Men det är även då jag kan få lust att laga mat, städa, baka osv. Ja begriper mig inte på mig själv...

Dagen har bestått av att skrubba diskbänken skinande ren, dammusugit hela huset, diskat och åter diskat, lagt ner mina goda skorpor där dom ska vara, lagat mig lite mat och sen inte så mycket mer. Rätt bra för att vara en migrän dag.

Eller ja den började ju igår migränen. Finns lite lite kvar fortfarande om ja hoppar o studsar. Men annars fungerar ja ganska bra.
 
Läste lite om migrän idag på http ://www.sjukvardsradgivningen.se/artikel.asp?CategoryID=25587
Finns massa olika punkter man kan läsa. Dels symtom så att det man har verkligen är migrän och sen alla dessa svårighetsgrader om man kan kalla det de. Konstaterade ganska kvickt att jag ska sluta äta min P-piller. Att dom kan vara den stora boven i de hela vill ja ju inte. Och om jag tänker efter så har jag haft ganska många anfall sen jag började med dom nya P-pillerna. Så det blir för mig och sluta. Tack o hej säger jag till Cilest! O inte nog med att dom troligtvis har vart med o skapat migrän så har dom gett mig massa röda/vita prickar i ansiktet, kallt finnar! Usch Usch Usch! Så bort med dom pillerna! Räcker med det andra pillret jag måste äta resten av livet!


Ne nu blir det snart sängen för min del.

Sov gott och ha en underbar natt tillsammans!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0