Västerås

Nu är jag i Västerås. Hunnit med att öppnat paket, hälsat på farmor och käkat:)
Fick presentkort på HM av min faster o hennes man, pengar av pappa och farmor, mössa o halsduk av faster o hennes man.. Pengar är behövligt när det ser ut som det gör just nu:P

Jag är riktigt nöjd med min jul:D Tack så mycker alla! Är otroligt tacksam över ALLT jag fått:)

Titta på massa kort hos farmor från när jag var liten. Hittade många fina kort på mig och farfar. Dom ska jag ärva! Känns starkt att titta på dom. Hon berättade att jag och farfar alltid brukade titta på kort när jag var och hälsade på:) De har jag alltid tyckt om att göra så de e nice:)


Kommer lite kort senare,. eller i morgon:)

KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0