trött.sliten.ensam.

USCH!


(Ensamt, fruktasnvärt ensamt...)

Har precis kommit hem från jobbet. Är helt slut! Mina ben o fötter o stackars mig! Gick åt helvete på eftermiddagen med. Ne, idag ver det då rakt inte min dag!

Jag har i alla fall bestämmt mig för den 25:e! Jag ska ut. Många som ska ut, och ju fler desto bättre eller hur?!;)
Ska ha min tröja jag köpte i veckan. Sandra, vi kommer bli skit snygga!:D

Kvällen ser ut som följande:
- byta om
- äta mat
- Slå in en julklapp
- Tända ljus
- Kolla Andra Avenyn
- Kolla Wallander
- Kanske kolla Zozo om jag orkar efter Wallander.
- SOVA:D

Ska nog hinna med o fila och måla tånaglarna med... Kanske bada fotbad rent ut av? och riktigt lyxa till det:)

Nu behöver jag massor med kramar och omtanke. Ja menar, om du har vägarna förbi^^
Ne men alltid när det har gått dåligt med någonting eller jag mår dåligt vill jag kramas.. O helatiden! Nästan jobbigt mycke kramar vill jag ha.. Men det är mys.. Jag älskar kramar!


Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0