Today is gonna be the day...




Nya mössan i haldstuken från faster med man. Ja gillar skarpt!


I färg:)


En funderare


Foton av mig.


En glad Chris...

Idag ska ja väl försöka göra mig i ordning, kolla om ja kan låna bilen o åka till Erikslund och Hälla o se om dom har nåt skoj man kan fynda på:) Bror har åkt på cup till Falun o kommer hem på måndag. Så jag stannar tills dess i alla fall så ja fårt säga hej innan ja åker igen...
Har erbjudit mig att fixa i hans rum- Rensa massa skit, men ja fick inte kasta nåt. Utan bara lägga ner det i en kartong, men det gör inte mig nåt. Bara det blir lite snyggare här;)

O hunden är ute och jagar, så jag får släpa med honom på en lång promenad ikväll. Han hade ju rätt mycket energi kvar igå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0