"shut up"

Nu är det konstaterat:

Jag vill ha kärlek. Men jag är rädd för kärlek.

Varför?

Jo, för att jag inte kan tro att någon kan tycka om mig så pass mycket. Är det dålig självkänsla? Rädsla från förr, som har etsat sig fast. Antagligen. Jag kanske behöver egentid? Jag snurrar bara runt i mina egna tankar. Jobbigt.
Kan det inte bara var lätt allting. Allt kan väl vara lätt? Flyta på och att man fick en instuktionsbok på vägen, så att man vet hur man ska göra så att alla blir nöjda och glada. De skulle va nåt de!

Nu äntligen har sista plåten blivit klar! Har ont i ryggen och kroppen. Haft ont i halsen till och från, mest på mornarna.. Hoppas bara inte att jag blir sjuk. Nästa vecka kan ja bli sjuk, då har jag inte så mycke jobb...

Kollade nyss på Bonden. Jag tror att jag har listat ut vilka som kommer att få åka hem hos vilka. Hos Magnus är det redan klart. Hos Peter får Wille åka hem, Hos Per får Åsa åka hem och hos Hanna får Elias åka hem:) De röstar ja för i alla fall;)

Kommer nog sova som en stock inatt. Kan ju alltid hoppas... Jag behöver sömn. Mina tankar måste få vila.


BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0