Såååååå trött!

Nu har ja jobbat igår och idag.
Skulle in i går morse och registrera mig på Komvux, men jobbet ringde precis innan så då åkte jag dit istället.
Samma sak i morse. Svarade yrvaken och åkte sedan ner och jobba till 15. Nice med lite pengar i o med att Januari annars ser jävligt fattig ut!
Ska åka in till mammasen vid 5 o tänkte ta registreringen då. Skönt! Sen ska jag vara ledig i morgon:)
Då ska ja tamme tusan SOVA:P O bara glida runt här hemma.

Michis va hos mig igår o inatt blev hon tydligen magsjuk^^ Så jag har käkat vitpepparkorn och hoppas att jag inte får nåt. Inte kännt av något än i alla fall:)

Ska hoppa in i duschen o käka nån pasta innan ja åker sen...

Fick "Hjärtebarnstidingen" idag. Läste en artikel, så jag ska nog mejla in. Man kan ju alltid ge det en chans:)


Älskar bilden på Victoria. Hon är så söt!

Det är konstigt för när man läser tidingen eller är på årsträffarna så känner man sig som vem som helst. Inte speciell eller något så alls. Det är skönt! För alla flåsar i trappen och ingen tycker det är konstigt om någon annan inte orkar. För alla är likadana!
Jag är stolt över mitt hjärtfel! För utan det hade jag nog inte blivit den jag är. Det har skapat mig.
Sen är det mycket som kan vara negativt. Att ärret är fult, att jag inte kan göra allt som andra utan hjärtfel kan. Men jag trivs ändå. Jag står upp för mig och mitt hjärta. För mina ärr och för min medecin.

Men jag kan även känna mig "lindrigt" sjuk. För jag äter bara 1 medecin (medans vissa kan äta 7). Jag orkar ändå hyffsat mycket (medans andra kanske inte orkar nåt och måste ha en "rullis"). Så ja kanske inte är så sjuk? Eller?
Jo klart jag är! Jag var ju så nära döden när jag var liten. Då måste man väl vara sjuk? Men inte tillräckligt för att ha handikapp skylt på bilen (o de skulle sitta fint ibland;)) Men nu ska ja inte dra nytta av de. Men ändå;)

Jag älskar i alla fall mig och mitt hjärta och skulle inte vilja ha det på något annat sätt!



ne nu till duschen o pastan;)


KärlekKärlekKärlekKärlekKärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0