morsning!

Nu har jag sovit klart! Skönt!

Blev intagen på båda kurserna igår:) Skulle in och registrera mig på Naturkunskapen (B) och säga till att jag vill stå kvar i kön på Matten (B) och då hade dom två lediga platser på Matten och satte in mig där:D YES!
Så nu ska ja plugga arslet av mig ivår rent ut sagt! Jäklar vad ja ska klara dom där två kurserna. Det blir att brorsan får komma hit och hjälpa mig med Matten. Åhh! Känns så fruktansvärt skönt att ha dom två så jag kan söka till högskolan till hösten. Sen ska man ju bara komma in där osv.... Men de blir ett senare problem:)

Idag ska jag laga köttbullar till julbordet. Ska göra ischoklad med smak och Rocky Road;)
Resten får ja göra när brorsan kommit i helgen:)

Ska sätta på tvättmaskinen oxå, och sen tänkte ja kolla en film:) Kommer inte ihåg va den heter men såg början igår o den va rätt bra:)

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0