me. music. love



Jag älskar musik.
Att vara hemma i tystnaden går bara inte. Jag måste ha musik. Det måste låta. Jag måste få känna rytmen. jag måste få kunna dansa. Jag måste få sjunga med (fast det inte låter bra). Jag måste få shacka som på dansgolvet mitt i köket, badrummet, vardagsrummet, sovrummet mitt i veckan!
Laddade ner massa skön musik idag. Den bara glider genom kroppen och jag kan inte sitta still. Jag mår bra av musiken. Jag lever mig in i musiken. Jag kan inte klara mig utan musik.
Det första jag gör när jag vaknar: sätter på radion.
Det första jag gör när jag sätter mig i bilen: Väljer skiva eller radio, högt! (vem kan köra bil utan musik?!)
Det jag gör när jag är ute och går: lyssnar på musik på mobilen. (spelar ingen roll hur långt eller kort jag går)
Det jag gör när jag jobbar: Lyssnar på Rix FM.
Det jag gör i duchen: Sjunger och lyssnar på musik.
Det jag gör när jag är glad, ledsen, arg, förtvivlad, förvirrad, sprallig, lycklig, full: Jo lyssnar på MUSIK!
Vad skulle man göra utan musiken?

Och dessutom kan jag lyssna på nästan vilken musik som helst!:D Så det finns massor att välja på!

Imorgon blir det lussebullsbak:) Ska provbaka innan jag gör den stora satsen. Såg nu att det krockar lite med mina arbetstider, men det går ändå:) Allt går om man vill, så är det bara!:)

Ne nu blir det att pilla lite mer här hemma;)

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0