"last night, I could even get an answer"


Härfärg från HM, färg + slingor




En underbar tunika/klänning/topp från Gina! Jag bara älskar den!



Nive Soft - body and face cream. Har haft den på bruk tidigare, men tusen gånger smidigare på tub. Jätte dryg och huden blir len och fin och torkar inte ut, vilket min brukar göra på vinter.



Nivea Visage Young - Peel Soft Mild Scrub Cream. Första gången jag provar den. Blev rekomenderad av Sandra som haft den en längre tid och är riktigt nöjd. Så jag gav den en chans. Testa igår kväll och det både kändes och märktes skillnad.



Garnier Pure. Små plättar med medel som du behandlar med i ansiktet. 1 på morgonen och 1 på kvällen.
Haft den tidiagre fast då hade den en annan förpackning. Funkar jätte bra och du känner verkligen hur den arbetar på dina porer. Luktar illa, men fungerar...


Köpte även 5 pack strumpor och hårspännen.
På Ikea vart det massa smått och gott! Det kommer bilder senare.. Ingen sensation i alla fall:P


Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0