Kärlek på nätet...

... finns den?

Jag har undrat om det verkligen funkar. Eller om bilderna man ser på olika sidor är fejk. Att alla historier som man ser par berättar, är fejk. Att det sitter en grupp människor o tar massa kort o lägger upp o hittar på olika historier för att sälja sina tjänster. Eller kan det vara så att folk faktiskt träffas och blir kära och tillsammans?! För mig är det obegripligt. Varför? Jo för att det inte har hänt mig:P Enkelt egentligen!

Ne men på allvar. Funkar det? Jag är medlem på en sida (eller ja flera men en som jag är aktiv på och som jag tycker om). Betalar ingenting, för det tänker jag inte göra! Vägrar betala! Ja i alla fall. Jag har träffat ett par killar från den här sajten. Det är en seriös sajt, med vad jag tycker är seriösa människor. Man brukar slippa dom värsta kommentarer och förslag vilket är otroligt skönt!
Och träffarna har gått bra. Men jag vill ju bli kär. Och att hitta en person på nätet som man ska falla för och bli kär i och personen ska tycka samma sak tillbaka. Ja ja vet inte.

Att träffa nån på nätet däremot för enstaka träffar, är inge svårt att få till. Men vill man de? Jo det vill man ju kanske emellanåt, men kärleken. Den riktiga kärleken finns den där?

Den kärleken där man blir knäsvag.Där man blir tokgi i en annan person. Du vet vilken kärlek jag menar.
Finns den på nätet?

Kärlek i TV verkar ju finnas i alla fall. Jag har följt "Bonde söker fru/partner" i höst. Och dom andra säsongerna oxå för den delen. Jag älskar de TV programet. Där finner bönder i Sverige sin kärlek. Några av dom i alla fall. Men är det ytligt? Jag vet inte. Ja menar hur hade det varit om "partnerna" inte skickat med kort på sig själva. Hade det resulterat i samma slutresultat. Antagligen inte, För man går ju trots allt på utseende endel. Det är ju trots allt det första man ser. Så konstigt vore det ju annars.

Ne var finns kärleken? Om man skulle tipsa folk om vart den finns. Var man själv hitta den, eller vart det borde vara lättast och hitta den undra vad som hamnar i topp?
Om din vän letar efter kärleken, vart skulle du tipsa honom/henne att leta då?


Kärlek! Till er alla för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0