Kära nån då...

...vad det rinner i näsan!
Fast jag skjutit kroppen full med nässpray så rinner det till. Fast nu kommer ju skiten ut i alla fall:)

Nu har jag ätit och bror har kommit hem. Blev hemmagjord kebab med strips o julmust.
Bror har kommit hem från cupen. Dom gick till kvartsfinal, men sen inge mer. Sopor:P

Nyår är fortfarande ett frågetecken. Ska dock jobba fram till 3. Dom ringde idag och frågade om jag kunde jobba i morgon och på onsdag, men i och med att jag kommer hem i morgon så gick inte de. Så onsdag. Så jag hoppas då till gudarna att jag inte blir sjuk. Har ju en förmåga av och bli det. Kunde ju inte jobba den 23:e som jag skulle för jag var magsjuk. Så de skulle ju sitta snyggt om man blv sjuk nu med. Så mycket som jag behöver jobb så har jag inte tid med det!

Ska börja skolan igen den 12:e och fram till den 29:e maj. Får vi se hur det går. Får ju inga CSN pengar så det blir spännande. Men farmor lovade och hjälpa till att lösa det!:)

Min telefon har blivit knäpp oxå! Seg som bara den och vill inte skicka sms emellanåt. Får ringa min kontaktperson på 3 så dom får fixa det åt mig! Ja menar, har ju bara haft den 2 månader typ...

Skulle vilja skriva om nåt men kommer inte på nåt bra ämne. Får kolla runt lite så hittar ja nog nåt...


Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0