"if you are what you say you are"

Precis kommit hem från jobbet. Sitter och käkar baugett med skagenröra och avokade innan jag börjar med sista dubbla satsen lussebullar. Men ja har räknat helt knas kalas:P har aldelles för mycket mjöl, mjölk, saffran och jäst? Ja får väl baka lite hem och till mina "bakkorgar".

Ledig hela nästa vecka om jag inte blir inringd:) Skönt:D
Då ska ja till Komvux o registrera mig så ja kan läsa min kvällskurs i vår. Måste söka ett jobb oxå som jag har hittat:)

-------------------------------------

Mitt huvud har spelat mig spratt dom senaste dagarna. Jag vet inte varför. Kanske måste fundera ut de. Eller så funderar jag redan nu för mycket. Usch. Ne! De här duger inte! Måste börja på degen!

Kärlek! Till oss alla i enorma doser:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0