fix me

"when you try yor best and you dont succed
when you get what you want but not what you need
when you feel so tierd but you cant sleep...."

känner du dig nöjd med dig själv hela tiden? jag tror alltid att alla andra är 100% nöjda med sig själva hela tiden.
men jag har kommit fram till att det kanske inte är så. att man har svackor. att alla har svackor. att man ibland vissa dagar känner sig på topp på alla sätt och andra dagar känner sig på botten på alla sätt. helgen var en bra topp för mig. ja ja tror det i alla fall. jag hoppas det i alla fall. jo men det var de. och nu tror jag att jag kan vara nere i en liten svacka. eller ja ja mår bra, men börjar tänka på allt möjligt, och när jag gör det så går det ner. allt går ner. det är då jag behöver uppmuntran som allra mest. det är då jag behöver höra det där jag sällan hör. det som jag sällan tror på. det som man säger bara för att vara snäll eller få det man vill ha.. och jag är så jävla dålig på att säga nej. jag kan sällan säga nej. varför ska det vara så då? det är faktiskt inge bra av mig. och nu sitter jag och väntar. väntar väntar o väntar. jag ska upp tidigt i morgon, förhoppningsvis somna om, men jag måste få veta. och det är först då. då kommer jag att sitta i trans, det gör jag alltid. men jag har inte varit så nervös som ja vart tidigare. undra om det är bra eller dåligt. jag vet ärligt talat inte. jag bara hoppas att det går min väg och inte någon annan. vad är oddsen? ne precis, men dom finns... rackarns...

musiken hjälper mig igenom mycket som ni vet sedan tidigare. glädje och sorg. jag märkte mig själv gå och dansa på vägen när jag skulle ner och hämta posten.. haha. hoppas att alla grannar var på jobbet... jag brukar göra likadant när jag väntar på bussen. dansa och sjunga i högan sky, det är ju ingen som hör, och jag brukar stå still när det åker förbi bilar:P

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist

- Jag ska läsa till inredningskonsult.. Ska bli riktigt roligt. Jag är även nyfiken på butikskommunikation men har inte hittat nån riktigt bra utbildning på dne fronten.



Vad är de du vill läsa på högskolan då?



Och vad är de för julklappar du ska köpa på marknaden då? :)



Kramar

2008-12-01 @ 22:25:40
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0