"come closer honey, thats better..."



Läste ut denna bok i förrgår natt. Tog väl allt som allt 1 dygn att läsa den.
Jag älskar hennes sätt att skriva. "Mossvikens fruar" är en annan av
Emma Hambergs böcker som gick ruktigt fort att läsa ut.
Blir så glad när jag hittar böcker som jag tycker om, synd bara att dom
tar slut så fort;)...

Nu är jag lite trött på att inte jobba. Behöver jobba. Måste jobba. Hur ska det annars gå?
Så nu hoppas jag bara att någon hör av sig av alla dom jag skickat mitt CV till. Snälla?
Skulle sitta fint så här innan jul...

Sandra hörde av sig så vi ska och simma i morgon. Så som jag har tjatat om denna simning och äntligen. Jag lyxar till det för mig. Trots att jag inte har råd, men mer till Chris, mindre julklappar till folket:P
Så vi ska simma vid 10 tiden och sedan luncha på stan:) Ska bli riktigt mys. Har inte setts på evigheter så det blir massa tjejsnack! Underbart!
Så ja ska väl raka benen ikväll kanske, eller så gör jag det i morgon bitti. Ska upp halv 8 i alla fall. Så hinner jag med frukost o gå runt och mysa lite innan jag måste åka. Mysigt!

Nu håller jag på o uppdaterar telefonen med ny musik, eller ja musik jag tycker om:) Variation förnöjer:)

Ser i alla fram emot i morgon. Ska bli jätte kul och ses o prata om allt.
Kvällen kommer bli Bonde söker fru samt The Tudors! Dom har så otroligt vackra kläder!



Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0