Äntligen hemma!

Det blev inte riktigt som planerat. Jag skulle ju vara duktig och städa ordentligt hemma innan jag skulle in till stan. Så blev det inte. Jag kunde inte hålla mig så jag åkte in vid 2 tror ja det var.
Köpt julklappar. Har 1 sak kvar till farmor och 2 småsaker till Toves barn kvar. Eller ja det är vilket som egentligen. Så det känns jätte skönt!:) Ska snart slå in mina fynd! Men jag måste se till o fixa hemma. De SKA bli klart idag så jag kan få lägga på mattan o så..

Var på Tuna Park. Träffade min grannes syster, hon stod och sålde tvålar där. Köpte några i julklapp:)
Sen pratade vi lite om allt möjligt. Hon är tamme tusan överallt och jobbar:P Endel har flyt!

Nu ska ja packa upp mina saker, handlade även lite mat så de ska upp med. Sen ska jag fixa nån mat och dammuga o torka golvet. Sen blir det väl kanske lite TV tittande. De e väl Andra Avenyn ida? Var jätte längesen ja såg det. Hemskt!

Kärlek i massor till oss alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0